Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Sunday, February 04, 2007

21. August: Departures, Salidas, Sortides

Ärkamine. Sööme eilset tatraputru, meelitan inimesi ujuma aga keegi ei võta vedu. Lõpuks on vees Triin, Eleriin, Helene ja Tauno. Teokarpe on niipalju, et korjata ei viitsi, lained on väiksed ja vesi nii soe, et alajahtumist kartmata võiks sinna tundideks jääda (ok eile oli soojem). Helene õpetab Taunot vees lesima. Pärast teeb mõni inimene virsikutest kisselli. Keemiavahukoorega ja kaneeliga. Näkileibade allyoucaneat, gaasi peame maha jätma ja liigne tatar läheb prügisse.
Kõige selle pakkimise keskel ilmus kuskilt toidukottide vahele madu. Meriliis oli paanikas. Madu iseenesest oli nunnu pruun punnis suurte silmadega ja peenike-graatsiline. Mingit sorti puumadu, ma pakun. Enamus meist jälitas teda ilmse vaimustusega, kuni ta naabrite mati alla läks. Tund peale ettenähtud kahtteist saime lõpuks minema. Järgnes segadik bussi ja rongiga, et lennujaama saada. Tuuli pidi 16.05 ära lendama. Tema saab esimesena koju. Ka Sander tuleb koos meiega, kuigi ta vanemad on Barcelonas.
Lennujaama-lebo. Suurem osa rahvast läks linna, mina, Kärt ja Lisanna, Inga, Marcus, Mattias, Tõnis Trummal ja Triinu ning Sander jäime lennujaama kaarte, palli mängima ja kirjutama. Ingal on 90% kakaoga šokolaad. Sööme ära minu Santa Ana kartulikrõpsud (prim - maitsestamata). Loodetavasti mu tamarillo pole lödiks läinud, big num-num näeb küll löts välja. Rahvas teeb kaardimajakesii ja lennuki väljumiseni on veel ~13 tundi.
Ingas:"Sander, sulle peaks peksa andma. Tule lähme nurga taha."
Kärt:"Mattias on tõeline limusk."
Triin:"Pudel sai tühjaks. Ma sõin klimbi ka ära."
Linnaseltskond oli 12€ eest toonud täitsa märkimisväärse koguse saia, philadelphia-juustu ja kakaovõid ning viinamarju ja viigimarju (enamus leidis, et need on lillemaitselised). Mingi hetk kamandatakse meid lebo-kohast ära allkorrusele. <->Veidi aega muretsetakse Meriliisi pärast, kuid ka tema ilmub välja. Helene teeb mulle matkasoengut. Üllatuslikult polegi eriti imelik pingi all magada.

1 Comments:

  • vees lesida oli hea - aitäh, Helene! :) see polnud mul kunagi varem välja tulnud, kuigi sa polnud tegelikult esimene, kes on seda mulle õpetada üritanud :)

    ja bussidega ma mingit segadikku ei mäleta, küll aga rongidega - metroo on hea loogiline süsteem ning ma eeldasin, et kui ma sellega hakkama saan, saan ka linnalähirongidega, aga nad väljuvad erinevatelt perroonidelt ja kuskil pole öeldud, kust, ning Barcelona tunnipiletid on tunnipiletid ainult siis, kui nad ise tahavad :D

    By Blogger Tauno, at 4:19 AM  

Post a Comment

<< Home