Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Friday, January 26, 2007

14. August, Sabinanigosse

Tõnis Tiitsaar:"Buss on plastmassist."
Eleriin:"Sa oled mu msnis, ma isegi rääkisin sinuga paar korda."
Hommikupooliku me kudesime San Nicolas de Brujaruelos, kämpingus. Ma magasin telgiga sellises kohas, et igat pidi oli pea allpool kui jalad. Süüa sai täna jälle palju. Riisihelbeputru. Ja ülejäänud 4 muffinit sai tikuloosi teel sõbralikult ära jagatud. (4:15 suhe on minu kasuks). Õnnelikud põlenud tiku omanikud olid Marcus, Lisanna, mina ja Maria. Lahkusime 16 paiku, enne sõime soolapähkleid. Vähemalt minu ja Mattiase jaoks vale tegu. Helene ja Margus eskortisid mu siiski Torlani. Mets oli tõeliselt kena ja vestlus Helenega huvitav. (Hommikul olid meie algse asupaiga vallutanud lambad). Torlasse jõudsime ~20.00ks ja hoolimata sellest, et olin Margust närviajava järjekindlusega võsast igasugu marju korjanud, jõudsime Sabinanigo bussile. Me ei pidanudki ööbima saarel, mille Triin ristis Isla de La Robertaks. Sabinanigosse jõudsime kümne paiku => poed olid kinni. Mõnd fruteriat oleks tahtnud külastada. Ja tere okaspõõsad! Ööpimeduses kämpingut otsides said paljad sääred ka nendelt huvitava mustri.
Lõpuks jõudsime kämpingusse, mis oli puupüsti täis kõikvõimalikke autosuvilatega tegelasi ning maksime 5€ et mõni tunnike nende okkalisel murul magada. Sest ajast topin ma joogiautomaatidesse Eesti ühekrooniseid, kuid saan need jätkuvalt tagasi.
(Teel Torlasse lagunes lõplikult ära mu seljakott - raami 2 meetrist alumiiniumorki tungisid läbi teibi välja ja ma tõmbasin need ära. Nüüd mul on 2 mõõka). Öösel sadas loomulikult vihma. Äratus oli kell 6.20, õnneks keegi polnud ületamatult läbi vettinud. Tauno ja Triinu hääletavad Barcelonasse. Matkapäeviku esimene leht tuli ära. Kuna ööbimiskoht oli pisike jalkaväljak, siis sai omajagu väravate küljes kõlkuda. Põhiliselt küll lõuga tõmmata (rekord siiani minu), kiikuda ja end pea alaspidi painutada. Ma jäin saapapaelapidi võrgukonksu kinni. Osav.

1 Comments:

  • sa oled alati osav olnud ;)

    väike täpsustus - minuga koos hääletas Barcelonasse Triin, mitte Triinu. Suurema osa teest saime ühe päris vana autoloksu, kahe hipi ja koeraga :)

    ja muide, kas need ühekroonised mündid toimisid ka?

    By Blogger Tauno, at 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home