Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Saturday, February 03, 2007








20. August. Püha õhtusöömaaeg.

Täna oli mingi kahtlane päev. Ujusime meres ja teokarbid tulid ise meie juurde. Laine pillutas neid põlvesügavuses vees edasi-tagasi. Korjamismetoodika oli järgmine - kui laine tuleb, aja näpud laiali ja kraba. Siis vaata mis kätte said ja viska need tagasi, mis ei meeldi. Anu leidis kellegi õnge tipu. Mõõdukas koguses sodi ujus ringi (kuna mul prille ees pold, siis junne ma ei näinud aga väidetavalt olid need täitsa olemas. Kanalisatsioon jõuab merre). Mul on nüüd täitsa ebaseaduslikul hulgal merekarpe, nagu teistelgi. Ainult nende üle piiri toomine on mul mõnevõrra lihtsam - poti sisse ja kaas peale.
Peale ujumist läksime Taunoga linna, teistest suur osa jäi veel lebotama. MIna tahtsin Montjuic'ist kaktusevilju virutada. Selleks ronisin ma üle aia (seelikuga) ja asusin, rätik ümber käe, korjama. Mingid turistid passisisd mind üle kindluse müüri (militaarmuuseum). Kuulsus 30 sekundiks :P. Pealekauba olin ma rõvedalt okkaid täis (ära näpi glohhiididega viigikaktust, sügelemine mitmeks päevaks garanteeritud). Järgmised 5 min peale tagasi ronimist kulusid taskunoapintsettidega okaste väljakiskumiseks. Tagasi läksime läbi pargi, kus oli veetaimede kogu. Mina nühkisin oma käsi vetikatega ja üritasin vahepeal vesiroose ning konni pildistada.
Siis läksime vanalinna - ma tahtsin getosid ja imelikke poode näha. Kohtasime Triin Tekkot ja mõni aeg hiljem Anu, kellega koos läksime tagasi "koju".
Helene-Maria-Triin-Eleriin telkkond tegi meile lõunaõhtusööki. 3 käiguline (tatrapuder, munavõi, kissell. Kissell küll alles hommikul). Peale basseinis ujumist avastasin, et on siiski võimalik, et ka siin saab duši all soe vesi otsa.
Rasmus:"Kas ma võin sind katsuda?"
Eleriin:"?"
Marcus:"Seal (munavõi) on kana karvad sees."
Keegi:"Mis munadest tuleb?"
Sander:"Tibu!"
Helene telkkond katsetab 47 sendist veini. Kohtusin 3 nädala jooksul 3. sääsega. Eleriin tegi küsitlust kes mida kojujõudnuna teeb.

1 Comments:

  • http://public.fotki.com/Tauno8/matkaklubi/barcelona/picture503.html ma üritsin sinuga võistelda, kumb saab konna paremini pildile :D

    By Blogger Tauno, at 4:15 AM  

Post a Comment

<< Home