Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Thursday, February 01, 2007

18. August. Teadusmuuseum, Sagrada Familia, Allyoucaneat.

Matkapäevik kisub vaikselt üsna subjektiivseks kuna mind on ainult üks ja ma saan ühes kohas korraga olla.
Osa rahvast läks Park Güelli, osa niisama linna, mina, Anu, Margus, Marcus, Mattias, Sander, Tõnis, Kärt ja Lisanna läksime teadusmuuseumi CosmoCaixa. See asus Tibidabo linnaosas, kus olid villad. Teadusmuuseum oligi nagu suur ja ilus energeetikamuuseum, lisaks oli seal kõike geoloogiast inimese arengu ja kirjanäideteni. Vedelad magnetid olid lahedad, lõpuks õnnestus need oma silmaga ära näha. Väikses vihmametsas olid lahedad linnud ja suured eriti ogara näoga kalad ning kapibaara. Mingil hetkel õhtupoole tulid Helene ja Rasmus ning ~kell 5 me läksime ära. Sõitsime metrooga Sagrada Familia juurde, ostsime pileti (5€) ja vaatasime pooleldi ehitatud kirikut. 30 aasta pärast, kui see valmis saab tuleme penskaritena tagasi. Keldris oli muuseum. Üsna kena, ainult üles ei viitsinud minna. Lifti (2€) järjekord oli üle tunni. Alla sai trepist.
Siis me Helene ja Rasmusega läksime Allyoucaneati (Söögitoimkonnas olid Marcus ja Sander). 9.70€ eest sai süüa niipalju kui ise tahad. See asutus elatub Helene - sugustest, kellele on kahest pizzatükist küllalt. Mina pankrotistasin neid veidi rohkem - 2 taldrikutäi salatit, 4 pizzalõiku, jäätis, 3 kiivit, 2 ploomi, 4 topsitäit puuviljasalatit, Fanta (kontsentraadist) ja Sprite. Rasmusel oli umbes sama ainult vähem magustoitu ja spagetid. Mul oli lõpuks ikka kõige parem olla kui teistel, kuigi ma sõin kõige rohkem. Eestis selliseid asutusi vist pole... Paul ja Joonas viiks need pankrotti :). Hallitusjuustuga pizza on hea. Siis me läksime ära kämpingusse. Homme ma lebotan.
Anti ja Aile tervitavad meid Poolast.

1 Comments:

  • ma sõin TUNDUVALT rohkem kui 2 pitsatükki. Mitu taldrikutäit mingit maltsa ja kartuleid ja värki ja mitu topsitäit magustoitu kah. :)

    Seda tuli veidi vähem kui sul, aga siiski üsna palju. Ja süda oli pärast kõigil paha, nii et vahet pole. :)

    By Blogger Unknown, at 4:26 AM  

Post a Comment

<< Home