Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Friday, February 02, 2007

19. August

Tauno:"Ma pole see suvi kunadgi ise otsustanud ujuda."(otsustusvõimeprobleem jälle). "Kirjelda seda basseini."
Tõnis Tiitsaar:"Vahepeal nagu ujumist õppima."
Helene:"Mis vahet seal on, mitu korda sa oled ujunud!"
Tõnis Tiitsaar:"Tauno, räägi mis su elu põhimõte on?"
Tauno:"Mul polegi seda."
Täna oli lebo. Ma ujusin meres (täna seal väga palju roppust ei ulpinud) ja basseinis, hästi palju.Peale lõunat läks enamus inimesi linna. Mina jäin paigale, korjasin rannas merikarpe. Kõhukotti ei ole neid üldiselt hea panna. Kämpingust eemal oli rand, kus kohalikud mängisid põlvini vees ping-pongi. Mina noppisin mere-elukate jäänuseid. Meri viskas kivikesi vastu jalgu. Mingi hetk sai kõhukott täis ja ma otsustasin rannast ära minna, taimi otsida. Tänaval nägin rollerivargaid, paar rolleritega politseinikke suhtles nendega. Pärast tulid veel autoga ka, aga ma ei viitsinud vaadata mis edasi saab. Mets oli nii krõbikuiv, et sealt polnud midagi võtta. Lihtsam oleks hekist hibiskuse oks tõmmata. Lootsin, et läbi "La Finca" restorani aia saab lõigata, et ei peaks uuesti ranna kaudu minema. Seal aias oli paabulind ja pardid ja tuvid ning kits, kes mäletses oma kuudi katusel. Ja segaduses paks hispaania onu, kes tegi selgeks, et ma pean ranna kaudu minema. Oeh.
Pärast selgus, et söögitoimkonnas polegi kedagi ja me jätsime toidu hommikuks. Pool 11 algas flamenkoõhtu.
Vedasime Taunoga mustikasokolaadi peale kihla, et ta ei saa oma matkapäevikut 1. detsembriks valmis.

1 Comments:

  • Helene: "Ei, see on püha vesi, seal ei tohi esimest korda ujuda"

    Ma sõnasõnalt ei mäleta aga kuidagist niimoodi se oli ;D

    By Blogger Tuuli, at 2:32 PM  

Post a Comment

<< Home