Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Tuesday, January 23, 2007


11. August. Läheme Prantsusmaale

Ärkame-sööme-pakime. Tauno halab, et ta juuksed on sirgeks läind. hee. Soovitame talle talle kõikvõimalikku jaburdust keemilistest juuste pesemiseni. Mind paigutati jälle rivi etteotsa - hea aeglane tempo. Algul ma tegin natuke liiga kiiret enda ja teiste jaoks. Üldiselt oli asi üsna kurnav, poolel teel käisime ühes suures looduslikus koopas. Kahjuks ma unustasin fotoka võtta. Suuruselt oli see võrreldav Laagri maa-aluse saaliga, sisse saamiseks tuli aiast üle/alt ronida. Seal oli jääd, mida mööda võis sügavikku libiseda. Need kellel olid paremad lambid said sügavamale ronida. Põrand oli kaetud lirtsuva "soustiga".
Kell 10 alustatud retk lõppes minu jaoks kell 18 Ronaldi Refugios. Enne seda oli veel muidugi kohustuslik ketirada ja hulk muud turnimist suure kotiga. Peale koobast läks grupp ka laiali, enamvähem igaüks ise vaatas kuidas saab. Kui ma ühes kohas maha istusin, nägin neid ilusaid punase-hallikirjusid kaljuronijalinde /kaljuklutt, vt pilt/. Kurult laskusin ma oma tund aega Marguse abiga. Ma ei salli rusunõlvasid.
Hommiku kohta - ma ei saa aru kas tõsielusarja "Matk" suurimatel mölalõugadel polegi magada vaja. Mäe ronimisega on üldiselt nii nagu palju raskega. Kuskil seinal higistades mõtled, et täiesti jube jubedamaks enam minna ei saa, igalt poolt valutab ja jalad ei liigu. Hiljem laagris mõtled puhates, et polnudki nii hull. Siin on WC-sid õues ainult 1 ja see on üsna jube metallkapp. Sinna ronida üle suurte kivide on suht jube. Tundub, et kõhutõbi on mu vist lõpuks kätte saanud... aga võibolla ei ole ka.
Õhtusöögiks sai Maria tehtud (range järelvalve all) kartuliputru, 4 näkileiba, 2 juustu ja 3 viilu hallitanud vorsti. See oli üsna rohke, Inga suutis saavutada isegi mingi ülesöömise. Matka-Maria ja Tõnis Tiitsaar leidsid teineteist.
Helene:"Ma mõtlesin, et mul on kõht korrast ära aga ju ma siis hoopis keen."(Rasmusega vaieldes).
Siin on hädapärane mobiililevi aga sõnumeid pole. Mattias, kes tegi liustikul lumememme tahab ära Barcelonasse. Magan pea alaspidi. Pilv ründab.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home