Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Wednesday, January 24, 2007


12. August

<- Mää! Tuuli:"Mina tahan oja minna vaatama. Ma tunnen lammastele kaasa, neil on endal sellest kolinast kindlasti siiber. Ma ei taha kooli, spordipäev tuleb ju kohe."
Triinu:"Väga rõve on olla, pea kumiseb ja kõht kiuksub."
Inga on hulluks läinud, paneb kirja toiduasju mida ta kodus tahab. Täna oli põhimõtteliselt liiga külm.
Tuuli:"Ma ei oska enam trükitähti ka kirjutada."
Mõnel inimesel on tõsine kõhutõbi. Hommikusöök oli mannapuder, 2 pasteeti, 2 leiba, lõunaks kiirnuudlid. Paljud läksid mingit lähedalasuvat tippu (Taillon) vallutama aga minul polnud tahtmist sellest rusunõlvast üles ronida. Õigemini alla, sest alla ma ise ei saand eelmine kord. Niisiis jäime Tuuli, Triinu, Marcuse, Mattiase, Sandri, Anti, Aile, Maria ja Eleriini ning Meriliisiga laagrisse, mängisime refugios kaarte. Sander ja Marcus ostsid endale kalli raha eest võita võileivad. Teised tulid tagasi lõuna paiku. Pool matka on läbi ja ülehomme läheme Torlasse. Eleriin tegi laua ääres endale puupärleid.
Peale lõunat, mingi kell 18 läksime Taunoga Euroopa kõrgeimat juga vaatama. Paraku oli ilm väga pilvine ja näha polnud midagi peale udu ja mõne lamba. Lambad olid värvitud punasega (esiots) ja sinisega (taguots). Triinu ütles, et ta oleks teistpidi teinud. Kellukest ma ei looda enam leida, sest need on megasuured ja paistavad korralikult kinnitatud. Kui ma üksi ja peaaegu äraeksinuna lõpuks refugio peldikutoru juurde välja jõudsin, koperdasid udust välja matka-Rasmus ja matka-Helene. Aa lõuna ajal panime telgi ka uuesti püsti. Kui ma peldikut pildistada tahtsin, avastasin mingi tüübi sealt peldiku kõrvalt kükitamas. Pilt jäi ära.
Selg valutab. Magamiskott on otsi andmas ja seljakott... noh sealt on mingid metalljurakad väljas. Tahaks puuvilju ja jogurtit. Raamatu sain ka täna läbi. Eleriini matkapäevik sai alguse oksekotist. Loodetavasti homne ei osutu vertikaalseks Vilaskiks, nagu eilne.
Aile ja Anti lahkusid ennelõunal, Anti tahtis liha. Kohtume 18ndal Barcelonas Sagrada Familia ees.

1 Comments:

  • Siis kui me udust välja koperdasime - siis me tulime ka "juga vaatamast", ainuke mure oli see, et selleks hetkeks, kui me normaalsele kaugusele jõudsime ilmusid mingid lahedad pilvekesed igale poole risti-põiki ette. Aga selle eest nägime kitsesid. Metsikuid.

    By Anonymous Anonymous, at 4:27 AM  

Post a Comment

<< Home