Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Saturday, January 27, 2007

15. August Sabinanigo - Huesca - Barcelona

Triinu:"See herilane tekitab tuult siin."
Anu:"See mida kardad, see kunagi ei tule. Ma mõtlesin, et õudne palavus on. (Siin on umbes nagu Eesti suvi).
Bussis on rõve magada, kael jääb kangeks, suu vajub lahti ja kõrvad lähevad lukku. Täna sajab ladinal vihma Huesca ja Barcelona vahel. Hommikul ärkasime pimedas ja madalate pilvede all. Aeg oli varajane, nagu plaanitud ja süüa me ei teinud. Teepõhja kallasin ühele kanalisatsioonirestile (eilane toimkond!) ja oligi valmis. Edasi kappasime bussi - rongijaama. Rongirööbaste kõrval kasvasid ahvatlevad põldmarjad, invaväljapääsu kaudu sai aiast läbi ja möödakäijad võisid imestada okasvõsas sobravat mind. Korjasin ka teistele suure pihutäie ja tõmbasin oma jala sentimeetriste okaste otsas veidi lõhki.
Anu tuli kuskilt saiapoest ja saime igaüks kahepeale pika saia. Seekordne bussisõit polnud nagu okserong Torlast siia. Kellelgi ei hakanud halb. Inga lubas mulle lilledega maalimise projekti jaoks tuua räkitäie katseklaase. Helene rääkis eile mulle nende üritusest Moi drug Kalev, vaatan kas saan Katja neile abiks. Bussis üks mees norskas nii kõvasti, et jube. Tükk aega mõtlesime mida teha (välguga pilti).Buss tegi vahepeatuse kohas, mis oli sarnane sellele, mis oli siis kui me vastupidise suunaga reisi tegime, isegi kassipojad olid olemas. Viskasin Aura pudeli ära ja ostsin mingi kohaliku naftamorsi. Rasmus suutis jäätiseautomaadist välja meelitada ühe jäätise asemel kaks (teise sai Helene). Ta vist on tõega otsustanud teada saada, mis vaikse Rasmuse peas toimub. Kui nad just parasjagu ei nori üksteise kallal. Kuulan bussis kohalikke raadiojaamu. Täitsa ok.
Rasmus (Helenele):"Vaau, polegi veel päris narkar."
Helene:"Kui sa veel kaua ülbad, siis ma teen nii ,e t sa ei saagi küpsist mängida."
Uskumatu, aga keegi (Eleriin?) mainis, et Rasmus möliseb viimasel ajal nii palju, et see käib närvidele.
Rasmus:"Ma olen kogu aeg radiaatori külge aheldatud, seepärast ma ei käigi õues."
Helene:"Rasmus, mine söö nuudleid."
Triinu:"Kas lained peksid sind ka vastu põhja või?"
Sander: "Aisakell, aisakell...."
Õhtu. Oleme jõudnud kämpingusse, teinud mõninga tiiru. Siin on bassein ja täitsa ok pood. Lennujaam on lähedal => lennukid sõidavad iga paari minuti tagant üle.
Tauno:"Viimsisse ma lähen suht harva, mulle ei meeldi seal."
Margus (veini õnnestumise kohta):"Ma üritan homme uuesti."
Praegu lööb siin välku ja müristab, lubatud 4 telgi asemel panime üles 5. Päeval tehti makaronirooga (päris söök) ja käidi meres tapjalainete keskel ujumas. MIna, Maria + Tõnis kolisime kurjast merest basseini. Märksa ohutum. Ma leidsin heki äärest teokarbi. Õhtupoole käisime Eleriiniga bussipeatuses Taunol ja Triinul vastas aga nad olid selle ajaga ise jõudnud kämpingusse. Tahaks kohupiima. Maria ja Tõnis tulid mulle teepeal veinipudeliga vastu ja pole siiani välja ilmunud. Homme teeme muuseumituuri.
Anu:"Ma arvan, et me ei muretse nende pärast."
Tauno oli veits pahur kuna ta polnud päev otsa süüa saanud aga meil oli oma toit. Eleriin leidis bussipeatusest kellegi isikutunnistuse.


Inga Tuulile:"Ära saapaid märjaks lase."
Inga:"MIngi popcorn plahvatas välgu käes."(Telki ära uppuda oleks näotu).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home