Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Monday, January 22, 2007


10. August

Tuuli:"Küll on tore, et mu vanaisal ei ole mägedes lambaid."
Anti:"Mägivaal on tore loom."
Peaks kõrvatropid muretsema, Vilaski stiilis kurjustamine ei mõju enam mägihaiguses matka-Antile.
9. 30 hommikul. Kõrvalmäe otsa tuleb sadade kaupa lambaid.
Mattias:"Kogemata teen nalja. Ta ei saa üldse naljast aru."
Anu:"Uskumatu, mu laps hakkabki pesema särki."
Hämmastaval kombel ma ei viitsi enam väga kirjutada. Midagi sellist. Üle nädala on ikka liiga pikk. Või siis mäed ei soodusta loomist - ma ei kujuta ette, et ma siin juttu kirjutaks või joonistada ka ei viitsi. Eile mäe otsas üks naine joonistas. Mõtle milline kadu, kui pliiats alla lendab. Täna on Tauno ja Rasmus söögitoimkonnas, mis tähendab suurel hulgal segadust. Teine grupp käis täna tipus (va Mattias, keda ei äratatud ja Margus, kes käis Marmorsilindril). Ülejäänutega lebotasime laagris, pargivahtide rõõmuks ja et muru ära ei sureks võtsime ka telgid maha. Selle tulemusel vedeles kõik kola õues, nii et asi meenutas prügimäge. Telgi panime alles siis püsti kui Margus õhtul kisas, et vihma võib hakata sadama. Ainult kaared tuli püsti ajada, muud miskit. Ja pilved läksid ära.
Sander:"Kuhu sa lähed!?!!"(kauss tatraga sõidab mäest alla).
Hommikusöök oli mingi 11 ajal. Teine grupp tuli pärastlõunal õnnelikult tagasi. Meriliis oli kukkunud aga muidu OK. 1. grupist mingi osa otsis läheduses koopaid - Eestis on uhkemad. Homme me peame muide edasi minema. Ma ei taha selle kotiga küll kuskile minna. Täna tehti jälle lavašš-pannkooke nuudliõliga. Päikese loojumisel tekkiv vari mäeküljel liigub hämmastavalt kiiresti. Päeval võeti veel Anti patsid lahti, ta nägi välja nagu 5. klassi tüdruk. Matka-Rasmus ja Matka-Helene on kahtlaselt lähedaseks saanud, topivad üksteisele kõrsi ninna ja Helene lõikas talle lõuga sisse ning teipis pärast(?) siis nad käisid veel kettidega rada avastamas.
Mina lugesin "Frankensteini" (lõpp paistab) ja kuulasin Inga ja siis Triin Tekko pleierit.
20.22 päike kadus mäe taha.
Nende pleieris paar paremat asja - Vana mehe laul, Bittersweet symphony ja Ruja.
Sander ja Mattias pläkerdasid enda peale päevituskreemiga põnevaid mustreid. Maria ja Tõnis Tiitsaar tegid päeval pudelist veesõda. Marial oli suhkruga tee.
Triinu pleier on väärt asi - minu väiksemaaja (umbes 12a) unelaul Vilsandi laul tuli. Peldikus on järjekord, eeldatavasti keegi peseb pesu jälle. Helene torgib jälle Rasmust. "Leidsin õige koha, ma pean murdma ta."
Mõtlen mahajäänutest. Mu kõnekaardil on ilmselt ~3kr.

1 Comments:

  • tupla sirgi!
    väga motiveeriv

    voloodja

    By Anonymous Anonymous, at 8:27 AM  

Post a Comment

<< Home