Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Sunday, January 21, 2007

9. August. Monte Perdido, tipupäev

Ma olen nii kondine, et normaalselt magamiseks pean kampsuni selja alla toppima. Seljakott hõõrus ära ka. Äratus oli migi kell 7 ja telk polnudki ära lennanud. Vihm oli ka järele jäänud. Putru täna ei saanud, sai müslibatooni ja näkileiba. 8.15 lahkusime. Mina olin suht koguaeg esimene, et tempo püsiks enamvähem normaalne. Ronisime sama teed, mis eile ainult et kõrgemale. Monte Perdido on 3355m tee oli kohati suht suure kaldega, veerevate kividega ja ära kempsustatud. Ja natuke väsitav aga mitte nii hull kui eile. Antil on jätkuvalt paha. Tipus olime (16 in) 12.30. Toredad hispaanlased andsid müslibatooni, Helene neile eesti šokolaadi.
Helene->Rasmusele:"Kammi mu kulmud ära."
Sander:"Mingid prantslased tõmbavad end paljaks ja hakkavad jalataldu nühkima seal, ise veel laulavad ka."
Tauno:"Euroopat ei ole olemas. Euroopat kui maailmajagu."
Anti:"Nagu surmatõbi oleks kallal."
Õudusfilmidest, Helene:"Jaapanlased ongi õudsed."
Triin:"Balti jaama toode võiks olla konservisaiake. Okei jõua nüüd kuskile, ma tahan pesema minna."(Tauno jutu kohta).
Vahepeal kimbutasid pargivahid Anu. Telgid ei või päeva ajal üleval olla. Eks siis võeti need aeglaselt maha... ja jäeti siis pooleli kui pargivahid minema läksid. Praegu on kõik telgid püsti. Alla tulles lebotasime Triini, Triinu, Inga, Tauno ja Tõnistega päris kaua kuskil mäe peal. All ma üritasin peale kiirnuudlite söömist vetsus juukseid pesta. Veesurve oli peaaegu olematu ja minu selja taga seisis kena kari pudelitega hispaanlasi ja prantslasi, kes tahtsid just sellest kraanist vett. Mitte sellest, mis seal kõrval lekkis. Normaalne. Ma unustasin šampooni ka sinna. Korraks. Ma ei tea, millega Margus Taunot ähvardas, aga mingi hetk kandis ta mäes mütsi ka. Varsti saab makarone. Kunagi saan ma šokolaadi - vedasime Taunoga alla minnes kihla kus Inga on (Tauno arvas, et minust taga st ülevalpool) aga mina, Triinu ja Margus olime ju viimased.
Külm hakkab... peaks oma vähesed riided selga toppima. Tauno tahab pastakat et oma matkapäeviku juurde asuda.
Laskumisel oli põhiline toiduteema (jälle!), tagasi olles peaks Balti jaama rasvabaarist miljon kalorit hankima. Toimus ka alternatiivköök, nõgesesupi ja jahupannkookidega.
Mattias(õpetaja kohta):"Nüüd ta ei tatista enam mu vihikut täis."
Helene, Taunole:"Sa ei saa inimsuhteid geograafiaga mõõta."
Täna rääkisime kirjandusest.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home