Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Friday, January 12, 2007

8. August: Tauno sünnipäev, Tõsielusari "MATK"

Helene:"Sirgi on 3 inimese telgis neljakesi."
Hm, täna pidanuks olema lebo aga ei olnud. Meesmatkalised läksid teisele grupile vastu. Antil on ikka halb. Meriliisil ka, tema jäi laagrisse, ülejäänud tüdrukud (mina, Helene, Triinu, Tuuli, Aile) läksid oma mäge vallutama, et saaks jalutada. Minu jaoks oli see üsna tappev, võttis hingeldama. Mäe nimi oli vist Punta d'Arablo, igatahes tippu me ei jõudnud.Vihma hakkas sadama ja suur kuri hall pilv redutas kuru kohal. Kella viieks olime tagasi ja teised olid ka selleks ajaks kohale jõudnud. Tänane lõuna oli jälle näkileib juustuga. Õhtuks oli pakisupp. Tauno oli toonud veel mingeid keekse ja virsikukonservi ja kalmaarid omas tindis, mis oli must ja ilge aga kala moodi.
Täna on tuul väga tugev, telk tahab minema lennata. Minu telk. Tassin mingeid hullemaid kive, mille külge seda siduda. Selle kivi, mille all on sipelgapesa jätan neile, aga Anti võttis selle pärast ikka kui ehitas kivitorni. Selle külge pani ta köiega oma telgi.
Enne minekut ma parandasin ära ühe augu mille Tauno Slovakkias mu kotti tekitas ja lasin Rasmuse niitidel ära lennata. Kell 8 sättis enamus rahvast end magama... Helene-Triinu-Maria-Aile-Eleriini telgis toimus mingi kisa, nii et läksin sinna. Algul mängisime tõsielusarja, tõde ja tegu ja pärast mõtlesime erinevate matkaklubi inimeste laule. Siis tehti veel inimestemahutamise eksperimente - Tõnise-Anti telgis oli 7 inimest, Aile & co telgis (4in telk) pärast 12. Päris kitsas.
Vetsus on vesi otsas, hambaid pesta ei saand. Kaussi pesta ka ei viitsi, lähen üle Joonase stiilile. Huvitav kas telgi laperdamist annaks kuidagi soojusenergiaks muuta? Mu telk hakkab vist pooleks minema. Kas UV-d saaks pildistada... ? siin on palju valgete õitega lilli, kuid kindlasti on neil mingi kena UV muster. Ja selle roosa lille, millest paistab ainult õis kaevan ma ka kunagi välja.

1 Comments:

  • Sirgi on nii tubli:) Aga üks väike parandus, Triin tuli teiega mäkke turnima, mina olin teises grupis.

    By Anonymous Anonymous, at 7:21 AM  

Post a Comment

<< Home