Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Monday, December 11, 2006

Siinkohal veidike korrespondentsi ehk sain Joonaselt neljapäeval kirja. Avalikustan siis mõned detailid.

Kull või kiri?

¤ Eelnevas $irgi kirjas oli püstitatud tees, et Joonasel (RMS JÕELEHT) on tapvalt igav – vastan teie probleemi püstitusele nii, et igav põhimõtteliselt siin pole! Vaba aega sisustan perversete raamatutega ning male ja kabega.. (males olen muide üle korruse kutt! Ego on mul neh suur). Loomulikult on ka tegureid, mis käivad ajukoorele – nt unisus (päeval voodis magada ei tohi (SIC). Ja häirib ka vabaduse piirdumine aiaga. Ja otse loomulikult tunnen ma igatsust Rajaajajate Surematute Koosviibimiste järgi. Aga eks siinsel elul ole ka pluss pooli. Kujutage ette 3xpäevas soe söök! Võimas! MINA seda järgi vähemalt ei suutnud teha.
¤ Veel positiivseid hetki (hoiatan see lõik on kurva lõpuga, nõrganärvilistel minna järgmise lõigu juurde, see peaks rahulikum olema (vist). Lugu algab siit – Ühel päeval – reedesel – kohtasin mina (RMS Jõeleht) – pataljoni territooriumil tüdrukut (naissoost). Läks kuda läks aga meie suhe jõudis üsna kiiresti suudluseni ja õrna rindkere mashaasini (tüdruku nimi oli muideks Anne Väike). Ma olin juba õnnelik, et kes teab kuhuni see suhe areneda võib, et natukenegi päikest Kuperjanovi pilvedesse, ent siis selgus tõsi asi (palun edasi mitte lugeda, mul on häbi) nimelt korraga ma avastasin, et Väikesel Annel pole… ei käsi ega jalgu, ei olnd tal ei vereringet, kainet silma vaadet ega eluskudet. Selgus, et Väike Anne (Little Anne) on elustamisnukk, keda sajad sõdurid üritavad ellu äratada! Nuuks! Ma polnud tal isegi ainuke armuke! Ometi oli ta mulle väga lähedane……(Lugu läbi)
¤ Tervitage siis minupoolt kõiki keda näete, mainige, et Joonasel on veel mõistuse raasu peas ja elu natukest hinges. Leffa leffa hoo!
¤2 tarkusetera mida ma olen siin õppinud!
*Prozektorist tulevat powerpoindi esitlust ei saa oma vihiku lehte keerates järgmisele lehele
*Niit ja nõel – niiti ei saa nõela taha, kui nõela lakkuda (tegelt tuleb niidi otsa märjaks teha).
Siin all peaks olema riimitu luuletus

Kust sai tartusse 4 korrusele hiir
Kas siis korrus polegi hiirte levikule piir
Huvitav kui kõrgele hired levivad
Kas nad ka taevas jumala juures elavad?
Tõesõna ma pole ammu jumalast kuulnud
Ehk tõesõna on hiired ära söönud ta kulmud
Jumal nüüd varjab end pilvede vahel.
Jah hiirte elu oleks lahe

Kull või Kiri – Lisa 1

· Saabusin just metsast – eelmist kirja ei saanud varem ära saata, kuna EESTI POST või mõni muu selline loom, lihtsalt ei andnud ümbrikut. Saatana sigitised sellised!
· Ma tean, et te kohe kibelete teada saama, kuda siis sääl metsas elu oli – vastan siis nii! PIME, PIME ja VEEL KORD PIME (valget aega on ikka nõnna vähe). Samas kasutaks juhust ja kiidaks sõjaväelist varustust – kõigepealt kiiver! – geniaalne leiutis – ma nimelt kõndisin pimeda õhtu käes hooga vastu puud – aga tänu kiivrile pääses puu vigastusteta, teine sõjaväe geniaalne leiutis on püss AK-4, mis mul meenutab metsas rohkem liivapüssi kui sõjardi relva – ja üleüldse ega mina ka üldse sõduri moodi pole.
· Küs nr 1 – kas sõjaväes ka päkapikud käivad – vastus – Kompanii veebel olla selle küsimuse peale vastanud, et kui te kirsa ööseks akna peale panete siis päkapikud situvad selle täis (ei oska seda vastust kommenteerida – komp veebel on minust kõrgemal ametikohal – järelikult on tal õigus.
· Küs nr 2 – millal MINA tallinnasse tulen – vastan – pole õrna aimugi – ilmselt siis tulen kui väravad avatakse ja 2 ja pool kuud teeninud „terasest” ajateenijad tänavatele lastakse loodan väga, et 22 olen tallinnas – nii Kullo kui kooli näidendi pärast

P.S. Väikeses kirjas kirjutan ma siia nurka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home