Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Monday, December 25, 2006

7. August

Helene:"Ma haisen nagu loom."(Mäe otsas). Rasmusele - :"Ma tatistan su näpu peale kolli."
8.45 bussiga hakkasid minema terved ja juba tervenevad - mina, Helene, Margus, Tõnised, Tuuli, Anti, Rasmus, Aile, Triin ja Meriliis.
Margus:"Mis sa leidsid?"
Tõnis Tiitsaar:"Kaktuse!"(istus mingi ohaka otsa)
Helene:"Tahaks neid kitsesid näha, kelle paska siin kõik kohad täis on."
Anti:"Tõnis, aga seome telgi hoopis sinu sarvede külge."
Helene Rasmusele, pükse parandades:"Kas need olid sul enne väga ümber? Noh nüüd on."
Sirgi:"Ma vist meeldin viirusele."
Helene:"Sa just ei meeldi neile."
Triin:"Ei tasu sinna tippu ronida, sealt saab mingi haiguse alati."
Hommikueineks tervetele oli õhtune kartulipuder. Siis oli asjade kiirpakkimine - mina kui potiomanik võin olla alati viimane. Edasi Ordesas läks matkamiseks.
Tuuli:"Mulle meeldib lambal nahka maha võtta, see on nii lahe."(Lambad tulevad määgides laagripaigas mäest alla. Pilve seest.)
Meriliis kippus kohe alguses maha jääma, nii et ta kotist lastiti poistele niipalju kui võimalik. Mina kippusin otsi andma kuskil poolepeal. 8,5 tundi tõusime, oli ränk palav ja tolmune. Jagunemine tekkis iseenesest - kiiremad jõudsid ette. Lõpuks tegime süstikroomamist - mööda kive edasi - minut lebo - edasi - lebo jne.Levi on siin lünklik, Margus ehitas torni, mille otsast saab helistada. Õhtuks tehakse tatraputru, täna on esimene öö kus magame telgis. Helene nõelus Rasmuse pervo-pükse. Päike läks mäe taha/mägi tuli päikse ette ja külm hakkas.
20.30 õhtul. Ja peldik on unisex, auk maasees. Ou shit, pilv tuleb. Nagu laviin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home