Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Thursday, December 21, 2006

3. August. Läheme Torlasse!

Ärgates on veidi jahe, aga mitte päris külm. Sööme tomativõileibu (pigem sai) ja pakime asjad. Jälle bussijaama - alustan matkapäevikuga, Maria ja Helene üritavad palli mängida kuni neid keelama tullakse. Tauno tuli meile eile Barcelonas vastu, koos Tõnis 2ga. Täna kohtame ehk Antit ja Ailet. Ennelõunaks olime juba Torlas. Peale loksutavat bussireisi Ordesasse kohtusime taas Anti ja Ailega. 5 in - Maria, Eleriin, Rasmus, Tõnis ja Helene jäid Torlasse et osta balloone ja bussi peale nad ei mahtunud - tulevad õhtul järele. Rahvuspargi poest osteti supikeetmiseks üks balloon, siis läksime kivist teed pidi alla, ületasime paljajalu külma põlvesügavuse jõe ja sättisime end saarele laagrisse. Sander ujus jões ja sai endale palju väikseid kaane külge.
Peale lõunasuppi (Mattias tilgutas mulle kuuma supivedelikku peale, mille tulemusel läigatasin endale pool tassitäit pikki põlvi. AI.) lebotasime veidi niisama. Igasugused põnevad mõtted tulevad pähe. Näiteks et ümberringi on kõik hästi ilus ja võimas, aga miks see mulle muljet ei avalda? Kuu aja pärast olen Tartus jne. Mul on ikka vedanud et ma olen mina. Poole viiest lähen Meriliisiga linna (Torla) selleks tuleb minna läbi jõe ja kivisest teerajast üles. Tee ääres on pooltoored põldmarjad. Laagriplatsil kasvab lauku, punet, iisopit ja naistepuna ning tohutult ogalisi liblikõielisi põõsakesi. Torla on nii pisike linn (Tauno luges kuskilt, et 300 in) et siin võiks täitsa elada. Majad on kenad ja vanaaegsed, osad isegi kivikatustega. Meriliis pole suurem asi töllerdaja, külastab põhiliselt kingitustepoode. Peagi lahkun ta meeldivast seltskonnast, et ülejäänud tänavaid vaadata. Üks tänav lõppes majaga, mille aias üks mees kõplas. Edasi läks sarapuude ja müüride vahel rada mäkke. Ronisin siis üles, kuni lõpuks jõudsin ühe mäe otsa. See oli Peňa Piňera, nagu sai hiljem määratud. Kui ma alla jõudsin, oli siesta läbi ja poed avatud. Ostsin pirne ja jõlkusin veidi Taunoga ringi (või vastupidi) ning läksin siis saarele koos Anu ja Margusega. Õhtueine oli münditee ja armunud koka tatrapuder. Kohalolijad rääkisid mingeid mõistatamisjutte. Kohale jõudsid ka ülejäänud... Õhtu poole tõusis tuul päris tugevaks. Homme läheme mäkke. Mu sandaalid lagunevad.

1 Comments:

  • oot, Tauno luges kuskilt - tänava peal loendas või? tegelikult ka üsna tõenäoline...

    By Anonymous Anonymous, at 3:59 AM  

Post a Comment

<< Home