Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Saturday, December 23, 2006

5. August, lebo-päev

Öösel tapsin enda kõrval kasvava okaspõõsa, visates sellele seljakoti peale. Mattiasel ja Sanderil on paha olla. Ülejäänud on kombes. Mina olen sokid jalga päevitanud. Hommikul oli saar täis väikseid kärmeid sisalikke. Helene ja Tõnis Tiitsaar tegid mannaputru. Triin saatis Eleriinile sõnumi, et on Hispaanias. Maria, Eleriin, Tauno ja Aile läksid teise linna (Proto), mõned veel Torlasse, osa rahvast vedeleb laagriplatsil. Peale lõunat on plaanis veel mingi mägirada. Anti, Tõnis ja veel keegi (Maria, Eleriin) käisid ka öösel Torlas. Kirjutasime Aki kaardi valmis. Kui öösel lambiga jõe äärde minna, võib kalu näha. Parandus - Eleriin ei käinud eile mäes, sest ta kukkus jõge ületades sisse. Peňa Piňera ristiti nüüd ka teiste poolt Astanguks.
Anu:"Tauno, kas see suur ärarebitavate lehtedega märkmik võimaldab sul lehti ära rebida ka või?"
Marial on ka nüüd paha - toidust mida ta sõi või tee ääres kraani all pea pesemisest. Mu magamiskott hakkab otsi andma - sisu on voodri ja katte vahel hunnikus. Täna käisin kahel korral ujumas sinna juures, jääsinises ja külmas jões. Veel olid: Helene, Rasmus, Tõnis, Marcus, teisel korral ka Sander. Kahe ujumiskorra vahel oli kahest tomatisaiast koosnev lõuna ja väike retk mööda jõge alla. Umbes 60m. Nagu Hispaania Sucha Bela, hästi ilus. Kividki nägid välja nagu vesi - lainelised.
Ennelõunal päästsin jõest ühe hiiglasliku rohelise ritsika. Põnev oli vaadata kuidas ta tasapisi suud liigutama ja hingama hakkas. Helene viis ta kuskile põldmarjapõõsasse. Põldmarju paistab siin olevat ka kaht sorti. Sellised, nagu Eestis praegu küpsed, mingid muud lääge-magusad enamasti toored. Tauno tõmbas eile öösel oma madratsi pooleks kui seda varustusetelgist välja tõmbas.
Sirgi:"Elu tuli sisse!"
Maria:"Ei ma lähen ropsin kuskile võibolla."
Mu madratsi peal jooksevad sipelgad - nagu Aegna. Üldiselt ronivad nemad - nagu herilasedki, toidu sisse. Eile hommikul võisid teised näha kuidas ma taon herilast lusikaga maa sisse ja ütlen: "Sure ometi ära." Bioloogina ei pea ma kõike elavat ka armastama. Huvitav, miks siis kui ma leian et ma midagi tahan, leidub alati keegi teine, kes ihaldab sama ja tekib mingi kahtlane konkurents? Veider.
Aa postkaardid saime ka täna pärastlõunal kirjutatud. Tauno on tubli, et ta selle postkaardi ideega lagedale tuli. Helene kaotas ujudes teist korda kontakti oma riietega (ise palus öelda). Nüüd on väga paljud hakanud matkapäevikut tegema.
P.S. Tauno sai oma eilsest ja üleeilsest dilemmast päiksekreemi suhtes vist üle. Kas infrapuna ja soojuskiirgus on sama?
Õhtuste makaronide hulka kasutati ära ühistoidu plussvorstid, mis olid 2 päeva minu madratsi läheduses päikese käes vedelenud. Ei midagi hullu. Ma vist kogemata pakkusin end homme toimkonda. Tuul tõuseb siin ~19st õhtul täitsa tugevaks. Läksime Taunoga Torlasse peale minu jumal-teab-mitmendat katset Paulile SMS saata ja ta aadressi küsida. Meil on kõigile kaartid aga ei tea kuhu saata. Käisime turismiinfo internetipunktis ja Tauno saatis Paulile maili. Ta telefon laadis samal ajal seinas akut. Sealsamas oli ka ilus liblikanäitus. Liblikaid on suht võimatu pildile püüda. Ostsin jäätist (1.20€, purk oliive on 40 senti). Nõme pood oli puuviljade hinda kahekordistanud. 21.00 tulid tagasi Margus, Anti ja Tõnis Tiitsaar. Antil on pasanteeria:"See on esimene kord kui ma võtan matkale mingid tabletid kaasa ja kohe läheb vaja." Söetablette kulub meil lademes. Nad ilmselt tegid tempot ja mägi olevat olnud nagu eilne umbes. Margus tõi mulle mäe otsast mingi taime, mida Anu pidas rododendroniks, Eleriin käis näitas mulle toorest kreekapähklit. 4 down, Sander hakkab terveks saama juba. Hammaste pesemine on vägagi oluline. Mina ilma ei saa, ükskõik kui väsinud olen. Triin on Sabiňanigos.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home