Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Sunday, December 24, 2006

6. August, pühapäev

Salapärane haigus võttis veel 5 ohvrit - Helene, Tõnis Tiitsaar, Kärt ja Lisanna ning Triinu. Peale oksendamise ja nõrkuse ei paista neil midagi viga olevat. Võimalik, et asi on jõevees. Mina igatahes olen seda väga vähe joonud keetmata (teestamata) kujul. Hommikul olin toimkonnas koos Eleriiniga. Tegime neljaviljaputru, mis hoolimata kõigist kirjadest osutus kaerahelbeks ja tuli üpris vedel ning musta teed. Esmakordselt jäi võileiva-tomateid järgi kuna haigete osakaal oli nii suur. Üle pika aja tegin katset juukseid pesta, abivahendiks Anti kollane veekindel magamiskotiümbris. Pealelõunal lahkume saarelt.
P.S. Eleriin lahendas aadressiprobleemi ja saatis Paulile sõnumi. Paul, õige on buenos tardes, mitte buena tarde. Su hispaania keel on roostes. Tarde on üldse mingi kahtlane ja suht lühike ajavahemik siesta ja noche vahepeal (enne päikeseloojangut).
22.55 Again liiga öö et kirjutada. Teen mõned märksõnad ja jätkan homme.
Ennelõunal tuli minu juurde õnnetu Eleriin ja tahtis prille laenata. Tema omad olid ta ujumisel maha jätnud. Minu varuprillid ta sai. Mingi õhtu andsin talle suure olümpiaadisärgi, et tal poleks magades selg paljas. Ajasin ise ka ujumisriided selga ja läksin appi prille otsima. Siis kui ma kohale jõudsin, leidis Eleriin endaomad üles. Mulle jäi ujumise rõõm. Poolsurnud Maria vedas end ka vette ja ujus paar korda. Samal ajal läks Triin laagrisse. Lõunaks söödi hommikuse pudru jäänukeid. Haiguste vältimise nende ennetamise teel võitsin vist mina. Marcus oli muretsenud peotäie küüslauku. Me Sandriga sõime seda võidu. Mõlemale tükk küüslauku ja väike saiatükk. Ta ilmselt ei teadnud minu kalduvust väiksena sibulat süüa nagu õuna. Igatahes Sander oli esimene, kes teepudeli poole sööstis. Homme teeme võistluse kes rohkem haiseb. Sander aitas mul jões lõunasöögi potti loputada ja kukkus sisse.
17.00 lahkusime Rio Ara saarelt, bussiga Ordesasse (3.30€) kus lebotasime puude all rohupeal. Aile ja Eleriin üritasid onni ehitada. Meile tehti selgeks, et ööbida saab alles 2100m peal... seega 19.00 läksime tagasi. Poisid said jälle Kärdi ja Lisanna kotti tassida. Otsisime uut kohta, parklas ööbida ei saanud.
Triin:"Ühel pool on kanalisatsiooni kraav, teisel pool mingi sita hoidla aga muidu on lahe koht." Helene nägi saarel paksu rästikut. Pimeneb, teeme kartuliputru sibulaga (Triin tõi sibula) ja see maitseb nagu päris. Tauno kruukab põõsas, täiskuu paistab. Teised enamvähem elus, teeme minu-Helene-Tauno ühissünnipäeva, mis seisneb selles, et Anu tuleb lagedale ~1m2 suuruse koogiga. Igaühele 3 tükki. Küsisin Helenelt profülaktika mõttes söetableti. Olen ilmselt homme esimese grupiga Ordesasse mineja.
P.S. Jões redutab 15 cm pikkune oranzide äärtega must nälkjas. Friis puhub jälle, kolisin kuhugi mullahunnikusse magama.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home