Rajaajaja Matkapäevikud ja Muud Mäletsused

Wednesday, August 20, 2008

19-20. august ÖÖLAULUPIDU MÄRKAMISAEG

Olid: Väga palju inimesi, teiste hulgas mina, Maria, Helene, Paul, Eleriin, Aile, Ave, Jaan, Anti, Tõnis,Tauno , Joonas, Tuvi.
Äge oli. Helene laulis lava peal. Mu õhupall läks lendu paar minutit peale selle saamist. Mu parem kõrv oli küll lukus aga kuna Tuvi laulis mu paremal küljel siis polnud see vast suurem katastroof. Üritus ei kiskunud nii tundeliseks kui sedalaadi asjad minu puhul harilikult. Kõik olid tõsised aga rõõmsad. Hääl sai ära, täna pole ma kellegagi rääkinud sõnagi. Kedagi pole lihtsalt kodus. Ja inimesed käitusid korralikult, nagu oligi oodata. Õhupalliketid olid ka uhked - üle 17 õhupalli riburatta kinnitatud. Ulatus üle kaare ääre. Ja laule oskasid ka väga paljud (kas hea eeltöö või siis mingid muud kalduvused). Isegi omandasin laulusõnade vihiku pigem mälestusesemeks, enamus ajast oli see taskus. Paul toppis mu lipu varre omale ninna (ei olnud Eesti lipp, rahvarinne/Tallinn hoopis). Kommidest/sokolaadist lahti saamiseks kiireim viis lasta need ringile...
Lõpuks komberdasin 10 km koju (vaene vigane Tuvi rääkis midagi oma põlvedest ja raskest lapsepõlvest). Kella 5ks jõudsin kohale :)

Labels:

1 Comments:

  • Mind ei mainita, miks? :D Kakerdasin mööda ju küll ;)

    By Blogger Silja, at 11:41 AM  

Post a Comment

<< Home